Opći uvjeti poslovanja
Informacije o obrtu
Naziv: Savjetovalište Spel, obrt za poduke i savjetovanje, vl. Zdravko Starčević
Obrt upisan u obrtnički registar pod brojem 14010009159
Sjedište: Splitska 6, 31000 Osijek, Hrvatska
OIB vlasnika: 72503122630
Matični broj obrta: 98409620
Email adresa: info@savjetivaliste-spel.com
Broj telefona: 097/798 1871
OPĆI UVJETI POSLOVANJA
Molimo Vas da pažljivo pročitate ove Opće uvjete korištenja usluge online kupovine prije korištenja web stranice www.savjetovalite-spel.hr u svrhu ostvarivanja kupnje proizvoda oglašenih na istoj ili dobivanja informacija o pojedinom proizvodu.
Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem web stranice www.savjetovalite-spel.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito načela i odredbe direktiva i uredaba Europske unije. Sklapanje ugovora putem web stranice www.savjetovalite-spel.hr predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.
Ovi Uvjeti korištenja predstavljaju i predugovornu obavijest na način kako je ista regulirana Zakonom o zaštiti potrošača.
Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta.
Značenje izraza navedenih u ovim Uvjetima korištenja
- Prodavatelj – obrt Savjetovalište Spel, obrt za poduke i savjetovanje, vl. Zdravko Starčević
- www.savjetovaliste-spel.hr – web stranica u vlasništvu Prodavatelja.
- Kupac – svaka pravna osoba ili fizička, punoljetna i potpuno poslovno sposobna osoba koja prihvaća uvjete poslovanja Prodavatelja. Prihvaćanje općih uvjeta poslovanja kupac potvrđuje prilikom narudžbe za kupnju digitalnog sadržaja putem web stranice Prodavatelja.
- Korisnik “www.savjetovaliste-spel.hr”– svaka osoba koja web stranicu „www.savjetovaliste-spel.hr” koristi u svrhu ostvarivanja kupnje proizvoda oglašenih na istoj ili dobivanja informacija o pojedinom proizvodu.
- Korištenje „www.savjetovaliste-spel.hr“ – pristup stranici www.savjetovaliste-spel.hr radi dobivanja informacija o sadržaju iste i/ili ostvarivanja web trgovina.
- Online kupnja ili web trgovina – ostvarivanje kupnje digitalnog proizvoda putem ”www.savjetovaliste-spel.hr”.
- Elektronska komunikacija – posjećivanjem web trgovine, Korisnik komunicira elektronskim putem. Time prihvaća da svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i ostali sadržaji koji su mu dostavljeni elektronskim putem zadovoljavaju pravne okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku.
OPĆE ODREDBE UVJETA PRODAJE
Nositelj svih prava na internet stranici www.savjetovalite-spel.hr je obrt Savjetovalište Spel koji putem navedene stranice pruža uslugu prodaje putem svog servisa – Web shop (dalje u tekstu: Web shop).
Korištenjem usluge Web shopa i svih pridruženih stranica i servisa na domeni www.savjetovalite-spel.hr smatra se da su potrošači u svakom trenutku upoznati s ovim Uvjetima prodaje (dalje u tekstu: Uvjeti), te da ih u cijelosti razumiju i prihvaćaju. Ovi Uvjeti primjenjuju se na prava i obveze koja se odnose na kupnju proizvoda putem Web shopa te prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu (dalje u tekstu: Ugovor) između potrošača kao krajnjeg kupca i Web shopa.
Pružatelj usluge internet prodaje putem Web shopa je Savjetovalište Spel. Korisnike upućujemo da se prije kupnje upoznaju s ovim Uvjetima te da iste redovito provjeravaju, kako bi bili upoznati sa svim korisničkim pravima i obvezama. Savjetovalište Spel pridržava pravo izmjene ovih Uvjeta u svako doba bez obaveze prethodne najave te neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internet stranicama.
Korištenje usluga Web shopa odobrava se isključivo punoljetnim osobama. Uporaba i korištenje Web shop od strane djece ili maloljetnih osoba nije dozvoljena te su roditelji i/ili skrbnici dužni o tome voditi računa, u protivnom preuzimaju sva prava i obveze nastale takvim korištenjem, a Savjetovalište Spel ne odgovara za eventualne posljedice takvog korištenja.
Web shop ne jamči da fotografije proizvoda u potpunosti odgovaraju izgledu samog proizvoda. Fotografije su ilustrativnog karaktera i ne moraju u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju proizvoda te kupac takve proizvode ne može reklamirati s te osnove.
Ovim Općim uvjetima online kupovine uređuju se odnosi između Korisnika, odnosno Kupaca Web Shop-a savjetovalite-spel.hr i Prodavatelja, a u odnosu na uvjete i način naručivanja proizvoda, cijene proizvoda, način plaćanja, jamstvo, reklamacije i povrat robe, dostavu robe, tajnost osobnih podataka i druga pitanja vezana uz korištenje Web Shop-a savjetovalite-spel.hr i online kupnju, sve u skladu s važećim propisima, prvenstveno Zakonom o trgovini, Zakonom o elektroničkoj trgovini i Zakonom o zaštiti potrošača. Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je trenutkom kada Prodavatelj primi elektroničku poruku koja sadrži izjavu kupca da prihvaća ponudu, odnosno u trenutku narudžbe proizvoda. Sav sadržaj stranice Web Shop savjetovalite-spel.hr kao i Opći uvjeti podložni su izmjenama od strane Prodavatelja te su Korisnici, odnosno Kupci dužni prilikom svake posjete stranici, a radi potpune informiranosti, pregledati sadržaj iste. Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost zbog propuštanja Korisnika odnosno Kupca da to učini.
UVJETI KUPNJE
Ovim se Uvjetima i pravilima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni na ovim stranicama. Postupak te uvjeti kupnje/prodaje robe putem Internet prodavaonice definirani su kroz sljedeće etape:
- Korištenje usluge web shopa
- Naručivanje
- Otprema
- Plaćanje
- Preuzimanje
Isporučitelj naručene robe je Savjetovalište Spel, koji putem Internet prodavaonice omogućuje kupnju svog asortimana robe koja se nalazi u ponudi, a prema adresi i/ili e-mail adresi dostave kupca. Kupac je fizička ili pravna osoba koja naručuje ili plaća uslugu dostave proizvoda Savjetovališta Spel, posredstvom Internet prodavaonice. Artikli se isporučuju po cijenama važećim na dan naručivanja. Savjetovalište Spel zadržava pravo neisporuke narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.
Korištenje usluge web shopa
Da biste koristili usluge Internet prodavaonice, morate imati najmanje 18 godina. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i kupnje. Ukoliko dođe do bilo kakve promjene podataka koje ste unijeli prilikom kupnje, molimo Vas da nas u čim skorijem roku obavijestite o nastalim promjenama putem e-mail adrese: info@savjetovaliste-spel.hr. Naručitelj tj. kupac odgovara za ispravnost svih unesenih podataka prilikom kupnje artikala.
Cijene
Sve cijene predstavljaju maloprodajne cijene i izražene su u eurima (EUR). Prodavatelj ne obračunava PDV. Istaknute maloprodajne cijene važe u trenutku zaprimanja narudžbe. Akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i mogu se promijeniti bez prethodne najave. Da biste koristili usluge Internet prodavaonice, morate imati najmanje 18 godina. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i kupnje. Ukoliko dođe do bilo kakve promjene podataka koje ste unijeli prilikom kupnje, molimo Vas da nas u čim skorijem roku obavijestite o nastalim promjenama putem e-mail adrese: info@savjetovaliste-spel.hr. Naručitelj tj. kupac odgovara za ispravnost svih unesenih podataka prilikom kupnje artikala.
Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti. Također, Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti odrediti cijenu nižu od redovne za pojedinu uslugu, grupu usluga i/ili za sve usluge, kao i za određeni način plaćanja.
Cijena usluga bit će ona koja je navedena u svakom trenutku na našoj mrežnoj stranici, osim u slučaju očite pogreške. Iako Prodavatelj poduzima sve kako bi osigurao da su cijene navedene na mrežnoj stranici ispravne, može doći do pogreške. Ako Prodavatelj otkrije grešku u cijeni neke usluge koju je Kupac naručio, obavijestit će ga što je prije moguće i dati mogućnost potvrđivanja narudžbe po ispravnoj cijeni ili otkazivanja narudžbe.
Naručivanje robe
Proizvodi se naručuju elektroničkim putem. Pritiskom gumba „Košarica“, odabrani proizvod se dodaje u potrošačku košaricu. Proizvodi se smatraju naručenim u trenutku kada kupac prođe cijeli Proces „Naplate“ te potvrdi da je pročitao uvjete kupnje i slaže se s njima. Slike proizvoda na Internet prodavaonici su ilustrativne prirode te slika koja ilustrira proizvod na internetskoj stranici ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju proizvoda. Prodavatelj sve materijale, fotografije i tekst postavlja na web stranicu u dobroj namjeri kako bi kupcu olakšao odabir.
Prodavatelj ulaže u razvoj procesa davanja recenzija. Ne prakticira se niti potiče na podnošenje lažnih korisničkih recenzija ili preporuka, ili naručivanje od druge pravne ili fizičke osobe da ih podnese, ili pogrešno predstavljanje korisničkih recenzija ili društvenih preporuka radi promocije usluga. Na recenzije ostavljene putem Facebook, Instagram i Google Business Profile računa, nemamo utjecaj te ne možemo utjecati na njihove tehničke postavke u pogledu verifikacije identiteta korisnika koji daju recenzije.
Načini plaćanja
Kupcu je omogućeno plaćanje isključivo:
- bankovna transakcija (uplata na žiro račun)
Kupoprodajni ugovor je sklopljen u trenutku primitka plaćanja.
Sva plaćanja se vrše u eurima.
Otprema robe
Naručena roba biti će složena na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan prije preuzimanja pošiljku provjeriti, a eventualna vidljiva oštećenja odmah prijaviti te odbiti primiti oštećenu pošiljku.
Digitalni sadržaj jesu podaci koji se proizvode i isporučuju u digitalnom obliku.
Ako drukčije nije ugovoreno, Prodavatelj je dužan isporučiti digitalni sadržaj ili digitalnu uslugu bez nepotrebne odgode nakon sklapanja ugovora.
Smatra se da je Prodavatelj ispunio svoju obvezu u pogledu isporuke u trenutku:
kada je digitalna usluga učinjena dostupnom potrošaču ili fizičkom ili virtualnom uređaju koji je potrošač odabrao u tu svrhu.
kada su digitalni sadržaj ili bilo koje sredstvo prikladno za pristup digitalnom sadržaju ili njegovo preuzimanje stavljeni na raspolaganje ili učinjeni dostupnim potrošaču ili fizičkom ili virtualnom uređaju koji je potrošač odabrao u tu svrhu;
Troškovi dostave
Za narudžbe iznad 30 EUR ne naplaćuje se naknada za troškove poštarine.
Za narudžbe do 30 EUR se naplaćuje naknada za troškove poštarine po cijeni od 5 EUR. Trgovac može organizirati promotivne ponude besplatne poštarine, o čemu će Kupac biti obaviješten na stranici.
Za digitalne proizvode ne naplaćuje se naknada za troškove poštarine.
Plaćanje robe
Kupac se obvezuje naručene proizvode platiti obrtu Savjetovalište Spel, načinom plaćanja navedenim na stranicama Internet prodavaonice. Plaćanje se vrši jednokratno, transakcijski na račun obrta Savjetovališta Spel, po primitku ponude u elektronskom obliku. Nakon što je kupac pristao na plaćanje po ponudi, na elektronsku adresu primatelja računa bit će poslana ponuda sa svim podacima. Po primitku sredstava na naš poslovni račun, roba će biti poslana na adresu (fizičku ili e-mail) za dostavu.
Za sva pitanja u vezi računa, kupac se može obratiti na e-mail: info@savjetovaliste-spel.hr.
Prodavatelj zadržava pravo na promjenu cijene prema izdanoj narudžbi u slučaju da je do iste došlo nenamjernom (tehničkom) greškom u sustavu.
Rok isporuke je 10 dana od primitka uplate na račun po ponudi, te taj rok ne uključuje vikende i neradne dane. Sve narudžbe dostavlja dostavna služba vlastitim dostavnim vozilima radnim danima. Rok za dostavu je 3-5 radna dana nakon slanja narudžbe. Rok isporuke proizvoda od dana uplate po ponudi je 10 dana. U rok dostave od 10 dana nakon uplate NE ubrajaju se vikendi te državni blagdani. Ukoliko nekih proizvoda nemamo na zalihama, ispričavamo se zbog neugodnosti koje ta činjenica može prouzročiti. U tom slučaju ćemo Vas kontaktirati I dogovoriti želite li otkazati narudžbu, djelomično otkazati ili pričekati da proizvod dođe na zalihu.
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA TE TRAJANJE I RASKID UGOVORA
Sukladno čl. 45 Zakona o zaštiti potrošača ( ”Narodne novine, br. 19/22) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili na kvalitetu pružene usluge mogu podnijeti u pisanom obliku te će im pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se može podnijeti putem elektroničke pošte na adresu: info@savjetovaliste-spel.hr. Na zaprimljen prigovor dostavit ćemo pisani odgovor najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja pisanog prigovora pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.
Ugovor koji potrošač zaključi za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane trgovca te izvršenim plaćanjem od strane potrošača, a u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio zaključenog Ugovora potrošača i trgovca.
Odgovornost Prodavatelja za materijalne nedostatke
Kupac je obvezan obavijestiti Prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na Kupca.
Kad se nakon primitka stvari od strane Kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, Kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti Prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje Proizvoda.
Materijalni nedostaci za koje Prodavatelj odgovara
(1) Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
(2) Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
(3) Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od godine od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako Prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak.
Nedostatak postoji:
- ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,
- ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak,
- ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili
- ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji.
- ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje,
- ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora,
- ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati,
- ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju,
- ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara ili
- ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj ili, u slučaju stvari s digitalnim elementima, koje je dostavio prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.
Ako je Kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako Prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku Kupca da sklopi ugovor.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati Kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
Prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.
Pregled stvari i vidljivi nedostaci
Kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka Prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima prema izboru potrošača:
- uklanjanje nedostatka,
- predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
- sniženje cijene.
Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao Prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.
Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je Prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da Prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad Kupac zbog zakašnjenja Prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.
Ako Prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga Kupac može održati ako bez odgađanja izjavi Prodavatelju da ugovor održava na snazi.
Prodavatelj je ovlašten odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.
Kada je Kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima te se na njega ne primjenjuju pravila iz ovog odjeljka „Materijalni nedostaci“.
Sve prigovore, potrošač može poslati elektroničkom poštom na info@savjetovaliste-spel.hr.
Odgovor na prigovor potrošača Prodavatelj zakonski mora dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.
Odgovornost za digitalni sadržaj i/ili digitalne usluge
Odredbe za materijalne nedostatke ne primjenjuju se na potrošačke ugovore za isporuku digitalnih sadržaja ili digitalnih usluga, osim ako je predmet ugovora o kupoprodaji pokretna stvar u koju je ugrađen digitalni sadržaj ili digitalne usluge ili su povezani sa stvari tako da bi odsutnost tog digitalnog sadržaja ili te digitalne usluge onemogućila funkcioniranje te stvari i koji se isporučuju na temelju ugovora o kupoprodaji, neovisno o tome isporučuje li takav digitalni sadržaj ili digitalnu uslugu prodavatelj ili treća strana.
U slučaju stvari s digitalnim elementima rizik prelazi na kupca u trenutku kada je obavljena jednokratna isporuka digitalnog sadržaja ili digitalne usluge odnosno kada je započela kontinuirana isporuka digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.
Prodavatelj je odgovoran za svaku neisporuku digitalnog sadržaja ili digitalne usluge ako je Prodavatelj bio dužan isporučiti digitalni sadržaj ili digitalnu uslugu bez nepotrebne odgode nakon sklapanja ugovora.
Ako je ugovorom predviđena jednokratna isporuka ili niz pojedinačnih isporuka, Prodavatelj je odgovoran za svaku neusklađenost koja postoji u trenutku isporuke.
Prodavatelj odgovara za neusklađenost dvije godine od trenutka isporuke.
Prodavatelj je dužan osigurati da potrošač bude obaviješten o ažuriranjima, uključujući sigurnosna ažuriranja, koja su potrebna kako bi digitalni sadržaj ili digitalna usluga ostali usklađeni te da mu se ta ažuriranja isporučuju, tijekom razdoblja:
- a) unutar kojeg se digitalni sadržaj ili digitalna usluga moraju isporučivati u skladu s ugovorom, ako je ugovorom predviđena kontinuirana isporuka tijekom određenog razdoblja ili
- b) unutar kojeg potrošač to može razumno očekivati s obzirom na vrstu i svrhu digitalnog sadržaja ili digitalne usluge i uzimajući u obzir okolnosti i prirodu ugovora, ako je ugovorom predviđena jednokratna isporuka ili niz pojedinačnih isporuka.
Ako se ugovorne strane ne dogovore drukčije, digitalni sadržaj ili digitalna usluga isporučuju se u najnovijoj verziji koja je bila dostupna u trenutku sklapanja ugovora.
Jednostrani raskid ugovora i povrat
Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora jer je:
- predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.
Svaki iznos koji je Prodavatelj dužan vratiti Kupcu zbog sniženja cijene ili raskida ugovora vraća se bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je trgovac obaviješten o zahtjevu za sniženjem cijene ili raskidom ugovora.
Prodavatelj je dužan izvršiti povrat plaćenog iznosa istim sredstvom plaćanja koje je kupac upotrijebio pri plaćanju digitalnog sadržaja ili digitalne usluge, osim ako kupac izrijekom ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja te uz pretpostavku da kupac ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.
Prodavatelj Kupcu ne zaračunava nikakvu naknadu za povrat plaćenog iznosa.
Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova
U slučaju eventualnog spora Prodavatelj i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Republici Hrvatskoj uz primjenu hrvatskog prava.
Rješavanje sporova je moguće pred drugim centrima za mirenje.
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ODR).
Elektronska poveznica na Platformu za ODR https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR.
OSTALE ODREDBE
- Prodavatelj daje pravo Kupcima koristiti sve usluge na www.savjetovaliste-spel.hr samo za osobne potrebe, u nekomercijalne svrhe. Promjena sadržaja na www.instrukcijezasve.hr u bilo kojem njegovom obliku, zabranjena je kao i kopiranje, javno izvođenje i sl. Uporaba sadržaja www.savjetovaliste-spel.hr na drugim web stranicama je zabranjena.
- Pri kupnji bilo kojeg proizvoda, koji je predmet autorskih prava ili prava intelektualnog vlasništva, Prodavatelj ne daje nikakva dodatna prava korištenja i objavljivanja, osim izrijekom dano pravo ili dozvola od proizvođača / distributera proizvoda.
- Kada Prodavatelj odgovarajućim linkovima pruža mogućnost posjeta drugih web stranica drugih osoba, iste nisu u vlasništvu Prodavatelja i ovi Uvjeti korištenja u slučaju korištenja predmetnih web stranica ne primjenjuju se u odnosu na Prodavatelja i Kupca. Prodavatelj te web stranice ne kontrolira i ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo koju od njih ili njihov sadržaj. Posjet tim stranicama u cijelosti je na vlastiti rizik Kupca i Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
Kontakti
Za sve informacije, pohvale, primjedbe, reklamacije kao i svake druge obavijesti Kupci se mogu obratiti Prodavatelju na adresu: SAVJETOVALIŠTE SPEL, obrt za poduke i savjetovanje, vl. Zdravko Starčević, Osijek, Splitska 6 ili:
Tel.: +385 97 798 1871
E-mail: info@savjetovaliste-spel.hr